Pemenang Segmen Saya Nak Kad Raya dari YUYU!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. Tepat jam 12 malam tadi, berakhir lah segmen saya nak kad raya dari yuyu.. Seramai 84 orang telah join segmen ni... Terima kasih banyak-banyak sebab sudi join segmen yang hadiahnya tak seberapa.. Just dapat bagi kad raya jer.. tapi, korang tetap sudi join jugak.. TQVM!! yuyu tak target pon berapa ramai yang nak join... yuyu ikhlas, siapa yang nak join sila kan.. terbuka untuk semua.. 

Now, yuyu dah list kan pemenang untuk segmen ni.. Pada mulanya, yuyu hanya mahu beri sebanyak 15 kad raya sahaja.. Tapi, jika penyertaan melebihi 50 orang yuyu akan update menjadi 20 kad raya.. alhamdulillah, lebih dari 50 org yang join. dan sebagai tanda terima kasih sangat-sangat yuyu pada korang yang join ni.. yuyu up lagi kad raya menjadi 25 kad raya.. Wahhhh!! banyak kan?? hehehe.. 

So, jom kita tengok siapa pemenang untuk segmen ni.. Nombor disebelah link url blog itu adalah nombor list anda..






cukupkan 25 orang.. bermakna 25 kad raya!! tahniah kepada yang menang segmen ni.. pemilihan pemenang ni yuyu minta bantuan dari cik random.org tau.. bukan yuyu sesuka hati pilih.. 
bagi peserta yang tidak memang... jangan kecewa keyh.. mungkin bukan rezeki anda.. insyaallah rezeki anda lain kali.. tahun depan ke kan.. (^_^) yuyu kalau boleh nak bagi kad raya ni kat semua orang.. tapi, nak buat mcm mana.. budget nye cume segitu jek.. muehehee.. ada lah beberapa peserta yang nombornya terpilih tetapi ada yang entry nya dah didelete lah, ada yang blog nye private lah.. so, mintak maaf banyak2 yer.. bukan rezeki korang untuk dapat kad raya ni.. yuyu pilih orang lain.. 

Kepada pemenang diminta supaya menghantar NAMA, ALAMAT & NO HP anda kepada yuyu.. Sila hantarkan di butir-butir (as a message) berikut di FAN PAGE FB yuyu dengan segera.. Hantar sebelum pukul 11.00 pagi esok (ISNIN 6 OGOS) bagi memudahkan urusan pengeposan.. Bagi sesiapa yang lewat menghantar butir-butir berikut pada masa yang telah diberi.. Kad raya anda tidak akan di pos.. Patikan butir-butir yang anda berikan adalah betul.. Yuyu tidak akan bertanggungjawab seandainya kad raya anda tidak sampai ditangan anda kerana yuyu akan pos semua kad raya pada hari yang sama.. (insyaallah besok..) Harap maklum.. Diminta alert dengan mesej ini..

Terima Kasih yuyu ucapkan kepada semua peserta kerana memeriahkan segmen ini.. Yuyu ucapkan SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..

Attention.. Sila hantarkan butir2 berikut sebelum jam 10 pagi esok.. Sertakan no list pemenang anda sekali sebagai rujukan.. Esok kad raya akan dipos selepas jam 10 pagi.. Jika, ada yang masih tidak menghantar butir2 yang sepatutnya.. Kad raya anda tidak dihantar.. Harap Maklum..




14 ulasan:

Unknown berkata...

thniah kpd sume yg bjya..

YumeeDream berkata...

T_T

tahniah pada yang menang :)

lynndAmya berkata...

wahhh dah pilih pemenang nih...tahniah kpd semua, yg berjaya boleh cuba raya haji nanti tak? haha gurau jek :D

TiranaAduka berkata...

Tahniah pada semua yang berjaya dalam segman ini.....

saya tak join tapi saya dapat melawat semua blog peserta yang join melalui blog ini...thnaks pada tuan rumah....


http://aku-saya-alam.blogspot.com/2012/08/dugaan-percintaan.html

Nadia Elena berkata...

dah la kecewa LCW kalah badminton, tambah kecewa bila tak dapat kad raya dari yuyu..uwaaa biar ku pergi membawa hati yang lara ini..hins hins.. :'(

btw, mekasih yuyu buat segmen camni..raya tahun depan buatlah lagi.. ^_^

fiqah hamed berkata...

Alhamdulillah tersenarai..by the way,done send detail.. (:

inspire bunny berkata...

thanks =)
dah hantar

cik a'an thanx to readers :) berkata...

tq yuyu ;)

Maru Maru :3 berkata...

dah hantar info :D

Sheila Salim berkata...

assalamualaikum yuyu..
terima kasih banyak2, tak sangka ada rezeki di bulan Ogos ni.
nanti saya kasi details kat fanpage awak ye :)

Saya Disini berkata...

tahniah semua

Unknown berkata...

alhamdulillah. nabila dh sent :)

iamcikmisi berkata...

datang follow sini =)

tahniah pada yang bertuah ~ @_@

Tanpa Nama berkata...

salam..

sorry xdapat hantar massage butiran utk yu hantar kad tu sb sy otw dari klantan ke k.l..so sorry sangat2. enjoy join segmen ni :D

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol