Aduuhhh!!! hari ni memang hari sangat2 buat aku geram dan menyampah!!! Serius nyampah gile!!! nak tau knpe aku menyampah?? sebab dengan perangai makhluk Allah ni yang sangat kurang ajar!!! mana x nya.. dah lah aku order barang, die reply lambat.. aku email die x balas.. 2 kali aku email.. pasue aku mcet kt fb die.. x relpy gak.. brape hari aku tunggu.. eh manusia?? ko ni nk berniaga ke x?? kalau dh x larat nk berniaga x yah lah available kan ko nye items!! nyusahkan orang tau x.. 4 hari aku tggu reply dr die.. x reply2.. nasib baik aku terpikir nk sms ko je order items aku.,. walaupon ko ckp sms cume tok pertanyaan.. Lantak aku lah!! ko dah lah x rply2 email aku.. haaa.. amek ko aku order melalui sms.. baru ko terhegeh2 nk reply ek.. kalu aku biarkan je.. ko x rply lah ek??
kalau org dh buat payment tu cepat2 lah post barang tu.. susah sangat ke?? ishhh!! aku x paham lah mcm mne ko berbisnes ni.. ni nk terhegeh2.. nk kne aku sms je ke baru nk tau update terkini?? Yang aku x puas hati.. die bg barang rejeck kat aku!!! Ya Allah !!! kuang ajo sgt apesal!! mana boleh buat mcm tu.. nape?? ko x puas hati ngn aku ke sbb aku buat mcm tu?? salah ko sendiri lah nape x sentiasa up to date.. eeeee,,, serius!!! ni first and last aku berurusan ngn ko.. lps ni jgn harap lah yerk.. kalau mcm ni lah cara ko berniaga..
aku ni malas nk marah2 org kalau org x buat taik ngn aku.. kite dh ckp nk gune brg tu urgent... pasue boleh terhegeh2.. kalau x boleh nk cepat.. inform lah kt aku.. susah sgt ke nk bgtau ade problem ke ape ke.. ni x.. mcm bagus sangat je cara ko!! eh!! selama aku order items kt online.. x pernah ade owner yang buat bisnes mcm ko nilah!! ni first time aku jumpe!! haaiissshh!!!! Sakitnye hati aku!!... kalau dh ade customer order barang kt ko.. maknenye customer tu percayakan ko and customer akan happy shopping ngn ko.. Menyesal aku berurusan dengan ko!!!
and perhatian lah kepada sesiapa yang berbisnes ni.. jangan lah ada perangai yang mcm ni k.. kita nk berurusan dengan baik and sempurna.. and take not.. jangan bagi barang reject kt customer untuk clear kan stok korang... plisss.. pengajaran untuk saya dan juga tok sume... K bay!!
and perhatian lah kepada sesiapa yang berbisnes ni.. jangan lah ada perangai yang mcm ni k.. kita nk berurusan dengan baik and sempurna.. and take not.. jangan bagi barang reject kt customer untuk clear kan stok korang... plisss.. pengajaran untuk saya dan juga tok sume... K bay!!
1 ulasan:
lain kali kalau dah email 2x xberbalas, cikpinky beli lah kat org lain..
supaya kite xsakitkan hati sendiri..hu3...
Catat Ulasan