Pingdom Website Speed Test

Assalamualaikum.





Aku pon dah terjebak dengan benda alah nih. Nak jugak test kelajuan blog aku dekat Pingdom Website Speed Test nih. Aku pon dah lama tak buat ujian fizikal dekat blog aku. 

Jom tengok result kelajuan blog aku.


Aku sendiri macam tak percaya dengan apa yang aku tengok.. Ke saja nak sedapkan hati aku?? Load time 2.66 per second.. Boleh dikategorikan laju jugak lah kan.. Tapi kalau betol sekalipun ok apa.. Good news for my readers lah kan. Tak payah nk tunggu loading lama-lama. sebab hati dan perasaan rakan blogger sama je dengan aku tak suka terjah blog yang loading slow motion ya amaatt.. sakit hati ni tau tak. Then, kat situ korang dah rugi traffic. 

Korang dah try belom speed test ni?? haaa cepat try.. 

Bye!!






Jom join group blogger KBT ----> TEKAN SINI

4 ulasan:

ENA berkata...

Ok tu..ena nya 5 s plus..hee..banyak gambar rasanya..tp still ok lankan

ajax85 berkata...

Ooooo blh uji jgk

arzmoha berkata...

Wah bagusnya

Syamimi Saad berkata...

Blm try lg nih..

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol