Segmen Blogwalking Lepas Raya!


Memang dah lama aku cari segmen untuk aku join bab blogwalking ni. Ada jugak akhirnya.. Apa lagi dengan lincah lah aku join. As a blogger, blogwaking ni memang dah makanan kita hari-hari. Jadi, aku menyeru pada yang lain untuk join segmen ni. 

Aku nak tag kawan yang rapat dengan aku dalam dunia blogging




10 ulasan:

sya mimie berkata...

Selamat bersegmen yuyu..

Bila dh lama x join segmen blogwalking, rsa lain je kan..

Haffizul Iskandar berkata...

Balas kunjungan dari segmen yang sama. Done follow sini juga ya! :)

emma diana berkata...

Dari GA yang sama :) salam kenalan ya :)

ikhwan yusuff berkata...

singgah BW sini.. :)

http://duniakita94.blogspot.com/2015/07/segmen-blogwalking-lepas-raya.html

emma diana berkata...

Dari segmen yang sama dear :)

alia husna berkata...

salam...singgah n follow dri segmen yg sama

http://lyalee.blogspot.com/2015/08/segmen-blogwalking-lepas-raya.html

Nur Arifa berkata...

kunjung balas dari segmen yg sama :)

tiap2 hari tanam niat nk blogwalking banyak2 tapi kadang tercapai kadang tak ...adehhh...tlg bagi semangat pliss

jue rahman berkata...

kita dr segmen yg sama..

http://juraidahrahman.blogspot.com/2015/08/segmen-blogwalking-lepas-raya.html

Syah berkata...

Hai,assalamualaikum,

saya jual iphone,samsung,oppo,phone case,powerbank...dn etc
jemput lawat blog saya

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

dan ig saya

@nurnasuha96_

whatsapp : +60196117811

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata...

Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi dan Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ...

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol