kerana mulut badan binasa...


kerana mulut badan binasa?? maksudnya???
before that.. assalamualaikum for reader...
sbnrnye tragedi ni dh drpd arie tue..
baru skang dpt update.. nk cite something ni..
 pada 4 ogos 2011 mnjadi hari yg kelam kabut bagiku..
bermula dari diriku yg malas nk pegi kelas tuuuttt...
mmbe pon bg alasan hantar resume kat company tok praktikal.
padahal tak pon.
tp... tu lah org kate mulut jgn masin sgt...
dah kene pegi antr resume btol2..
sbbnye kecok dak klas ckp diowg sume dh dpt tmpt praktikal.
yuyu pon risau gak yuyu x dpt lagi tempat praktikal..
so, tanpa dirancang.. mmbe2 pon ajak gi jb antr resume..
OMG... btol2 kene pegi..
tulah tipu lec lagi... kan dh kene padahnya...
pe lagi tros lari balik umah sewa tkr baju tros gerak gi jb..
tkot office ttup.. ermm yg sempatnye cme gi MPPG ngn Johor port jew..
tp respon dr dua2 company ni mengecewakan.. sumenye ckp nnt pape hal sy col balik k..
emmm...redha jelah.. kluar dr johor port tu..
tbe2... OMG!! Police Trafic!! dh lah aku drive P x tampal..
makkkk tolong cm ne ni.. gabra2...
aku slowkan kete aku buat mcm biase padahal hati aku mmg dh berdegup abis..
nasib baik lepas..
aku ingtkan die wat isyarat tgn tu sruh benti..
tp tak..
nasib baik....
Ya Allah terima kasih ya Allah.. kau melindungi hambamu ini...

kebetulan jam pon dh menunjukkan petang... so, ktowg crik2 tmpt tok berbuka puasa
arie ni.. prot mmg dh lapo gilew.. dh lah cobaan byk..
so, aku bwk diowg ni sume gi makan kt senibong..
not bad lah makan kat situ..
tempat pon cantik.. makanan pon sedap..
harga pon berpatutan... next time kte makan kt situ agi k kwn2..
so, mcm biaselah.. lau makan x snap pic mmg x boley kan..
ade pic bru hepy gitu lorh..

ni lah gmbo2 kami aku n mereka yg bengong2....



anyway tmpt ni romantik.. 
ble snap pic.. lapu die tu wooowww.. ramantik sgt..




kitowg pilih table yg ekslusif sikit ala2 jepon style..
duduk bersila..




ni menu saya ye yayang2 sume..
saya pilih nasi putih, paprik, ayam  goreng tepung ngn watermelon juice..
very nice the taste...




ni plak menu si momo ni...
nasi goreng kampung, sotong goreng tepung ngn milk watermelon juice..





adduuuhhh.. trok bebenor gmbonye... ni plak menu pipie..
nasi goreng daging merah n sky juice.. 




ni menu shikot.. nasi putih ayam merah dan air yg dibelikt petronas..
x abis2 ag ue air die.. hahaha...

sedap kan menu kitowg.. biaselah org dh lapo.. nafsu makan membuak2...




eh yg ni pic ape lak ni?? cane ley tersesat nie.. 
x delah.. ni pic kt toilet jusco.. hahaha saje snap mse jln2 kt jusco..
and pic ni jugak mengakhiri entry nie..

oklah yayang sume.. kte jmpe lagi nnt k.. 
dadaaaa..

P/S: jgn menipu lecturer dan jadikan entry yuyu ni sbg pengajaran dan jgn ikut ape yg yuyu buat k..








shuke?? like jer...

1 ulasan:

Bio Sanjaya berkata...

Cantik nih,

Lam kenal
Blogwalking

Visit back my blog

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol