plisss...... jangan ggu hidup aku boleh???

perkara yang aku paling x suke ialah orang ggu hidup aku...
what the hell ko sibuk hal aku??
aku ade hutang ngn ko ke??
aku ade mintak nasi ngn ko ke?? 
aku ade mtk duit ko ke??
x de kan???
so... x yah nk menyebok sangatlah dlm hal hidup aku!!
.
.
.
.
.
.
.
patotlah ko menyebuk2 kan diri ko tok kaco2 aku..
rupenye ko awek si gemuk tu eh??
hahahahaa.... rajinnye ko nie add aku??
ko dibayar brpe dengan jantan ko tu??
emmm kesian ko ekk... 
.
.
.
.
.
.
.
.
sudah2lah tu minah... x payah lah ko susah2kan diri ko lagi..
baik ko buat hal ko sendiri lah..
ko jeles ke ngn aku.. sebab aku lagi perfect dari ko??
ko jeles ke ngn ape yg aku ade??
ko x de an?? padan muke ko!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
Astagfirullah.. syaitan berjaya menguasai akal fikiran aku...
dan die melompat keseronokan kerana berjaya dlm misinya.
sesungguhnya Allah sentiasa menguji kite dalam kesusahan disaat kite leka dengan kesenangan dan kebahagiaan...
MUSAHABAH DIRI...

Tiada ulasan:

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol