filem LIBAS sangat best!!

assalamualaikum...
hye...!!!! indu kat korang...
( '_' )
.
.
.
.
.


dah tgok cite libas blom??  mesti ade yang dah kan... 
sape yg belom tuh?? haishh!! nape x tgok lagi???
rugi lorh.. gi tgok skang...
ape lah korang nie...
.
.
.
.
.
.



inilah first time aku rasa.. aku tgok filem aksi melayu yang sangat best!!
btol!! best!!! 
walaupun aku just tgok dalam youtube je!!! 
( waahhh kantoi aku x support filem melayu!!!)
eh.....!! sape ckp aku x support!!..
mestilah support mehh. anak melayu....
.
.
.
.
.
.
ape yang aku suka bile tgok cite ni...
kita tgok x bosan... dan sangat kelakar!!
mane x nye lau dh ade johan raja lawak, sathiya and ramai lagi kan..
and yg penting ade kakak saya... SCHA AL-YAHYA!!!
waaaaaa kakakku... kakak sungguh cantik dalam filem ni..
aku excited btol ngn scha ni.. lawa sgt2 die..
.
.
.
.
.
.
.
nak aku cite  pasal libas ni??
boley... no hal lah...
tapi.. aku ade pembantu yang akan tlg aku utk cite skit filem libas ni..
.
.
.
.
.
.

Adnan Saladin seorang pakar Libasan dalam permainan sepak takraw (Libas). Dia di gelar sebagai raja libas Malaysia. Kehebatan libasan Raja Libas sangat digeruni pasukan lawan terutamanya dari pasukan Siam (Thailand). Kecederaan berlaku mengakibatkan tekong Malaysia (Dali) parah apabila Libas gagal menampan libasan kuat AK Nangkhon lalu terkena dadanya. Akibatnya Malaysia tumpas kepada Thailand untuk kali kedua berturut-turut..
credit by my assistant..
.
.
.
.
.
haaa... lau nak tau lebih lanjut.. ape lagi??? tengoklah...
x rugi lah korang tgk... sbb sangat best!!
aku sure hepy!!
.
.
.
.
.
.
oklah babay!!!
ehh... komen skit!! baru syiiookkk!!!
TQ...

Yuyu harap u all like fan page yuyu skali eh... TQ


Tiada ulasan:

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol