aku jatuh cinta!!

tibe-tibe aku rase gile terhadap satu bende ni...
nth sejak bile nth..
tapi yang pastinya membuatkan aku x boleh tido malam..
asyik pikirkan die je...
agak2 bile lah kau akan jadi milik aku...
.
.
.
.
.
.
tapi... setahu aku.. aku x minat ngn die ni..
bg aku ade die ni sangat merimaskan..
tapi selera aku berubah dengan serta merta..
teros aku jatuh cinta ngn die..
oh god!!! kau membuatkan aku jadi giler!!
.
.
.
.
.
.
agak2 ape yang yuyu dok membebel kat atas tu ekk???
yuyu ade pkwe baru ke??
yuyu curang ke??
emmmm susah lah nk ckp ape prasaan yuyu skang ni...
korang tgk lah sendiri ape yang yuyu nk tunjuk...




haaaa tu dieeeeee... cantik x??
cantik kan..
bende alah ni lah yang asyik buat yuyu rasa giler sgt!!
tapi kepada yang dah ade bende alah ni..
x pyh berlagak sgt lh ok..
hahaha kidding!!!
.
.
.
.
.
.
.
ade sesape nk hadiahkan yuyu bonia watch ni x??
mesti x de.. cedeynyerrrr...
x pelah yuyu akan sedaya upaya untuk mendapatkan nye...
walau dengan cara ape sekalipun...
yaaaaaayyyy!!!!!
come to mama honey!!!

babay!!!!

OPPPSSS!!! JANGAN LUPE KOMEN SKALI TAU!!

Yuyu harap u all like fan page yuyu skali eh.. TQ

2 ulasan:

azam berkata...

cantik...apa lagi...beli lah

cik yuyu berkata...

azam: hahhaa.. belikanlah.. boley?

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol