Good Bye 2012... Welcome 2013!!

Assalamualaikum.. :)

First of all..

SELAMAT TAHUN BARU 2013!!!

Berpusu-pusu orang mengupdate status happy new year.. berderet-deret blogger update entry pertama mereka pada tahun baru 2013 ni. Dan of course lah blogger comel yang cute ni pon tak nak ketinggalan jugak untuk updated entry baru.. (lempang muka laju-laju). 

Disini, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada pembaca blog tegar Sayeshukepink.Com (errr.. ada ke??) Alhamdulillah, Allah berikan kita nafas ditahun baru ini supaya kita lebih mengenal diri sendiri, muhasabah diri, memaafkan antara satu sama lain, membuka lembaran baru agar tahun ni lebih bermanfaat untuk kita semua. Amin..

Apa azam korang pada tahun ni??

Azam yuyu... tak ada.. :) yuyu cuma berdoa supaya yuyu diberi kesihatan yang baik, diberi rezeki yang halal, menjadi anak yang baik, menjadi seorang isteri yang solehah untuk bakal suami dan anak-anak yuyu, diberi kegembiraan dan paling penting dapat lebih menghambakan diri pada-Nya. :)

Apa yang yuyu tahu, Januari 2013 ini akan merubah 100% dunia yuyu yang sekarang ni. hurmmm.. yuyu kena bersiap sedia menghadapi dunia yang baru.. Chewahh!! macam geli pulak bila baca banyak kali ayat ni.. Hahahaa.. Kbai!!

**psstt.. ini entry pertama yuyu ditahun 2013!! korang??


10 ulasan:

ikaa berkata...

hpy new yearr YUYU

THE AUTHOR berkata...

Selamat tahun baru untuk awak...

Yen berkata...

Selamat Tahun Baru Sis.. Happe New Year 2013.. :)

Mia Liana berkata...

selamat tahun baru ya yuyu...

boni kacak berkata...

selamat tahun baru yuyu :)

Mila Ahmad berkata...

yuyu bila nak menamatkan zaman bertunang ni???

✿INA AINAA✿ berkata...

Azam ena biarlah rahsia.. takut tak jadi nanti...hehehehe... apepun, selamat tahun baru kak... tahun ni juga akk nak tamatkan zaman bujang akk an an.. heheh seronoknyaaaaaa

Axieana Yumi Life berkata...

Selamat tahun baru....

lynndamya berkata...

hai dear, happy new year...all the best for 2013 :D

fandyz berkata...

Selamat Tahun Baru.. Moga lebih baik dari tahun sebelumnya.. =)

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol