Special Inner Neck from By YULIANAWAHIT!!!

Assalamualaikum.. :)

Dari dulu yuyu memang tak suka pakai tudung yang berawning keras. Sebab apa?? sebab ianya menyerlahkan ketembaman dan kecomelan pipi yuyu ni. Lagi satu, kalau awning keras ni kena pandai jaga. tak boleh basuh ganas-ganas, susah nak bentuk muka dan tak semuanya bentuk awning tu cantik. Kadang-kadang penyek2 lah.. Jadi, yuyu decide untuk ketiga-tiga majlis (nikah, malam berinai dan sanding) untuk  memakai inner neck yang tidak berawning keras.

Lepas berlangsungnya majlis perkahwinan yuyu yang lepas, ramai tanya tentang inner yang yuyu pakai waktu ketiga-tiga majlis. :) Jadi, dengan ini yuyu nak umumkan yang yuyu membuat jualan untuk inner neck ni. 


Contoh gambar yuyu memakai Inner Neck utk ketiga-tiga majlis.

Untuk pengetahuan korang, inner neck yang yuyu jual ni terbahagi kepada 2 jenis. Iaitu Inner Neck Denim  dan juga Inner Neck Silang. Material untuk inner ini adalah dari Jersey. Inner ini juga labuh dan menutupi leher. Sangat sesuai untuk wanita dan remaja yang suka memakai shawl dan juga pashmina seperti saya.. :) Yang tambah specialnya lagi inner ni, ia dijahit dibawah paras pipi. Jadi, dapat cover bentuk muka yang bolat menjadi kurang bolat. Inner ini jugak bila dipakai ianya tidak akan bergerak-gerak. Jadi tak perlu untuk menarik-narik inner yg dibahagian pipi kedepan. 

Untuk Inner Neck Denim, inner ini sangat-sangat hot dikalangan remaja dan juga wanita kerana yuyu tahu mereka tidak berapa gemar inner yang melekap di dahi. Betul tak?? Jadi, jangan risau... Inner Neck Denim ini bila dipakai tidak akan melekap didahi dan muncung seperti gambar diatas. So, dah tak perlu nak tetas-tetas lagi untuk nampak muncung.. :)

Untuk Inner Neck Silang pula, inner ini dijahit mengikut trend sekarang. Inner ini cantik bila dipakai dengan pashmina dan juga shawl. Bahagian bucunya adalah ditengah-tengah supaya pemakai berasa selesa dan kelihatan lebih kemas. 


Macam mana nak order???
  • Start jam 8.30 malam ni yuyu akan open order untuk first batch bagi kedua-dua inner ini dari hari ini (Jumaat 15/2/2013) sehingga jam 12 malam hari (Ahad 17/2/2013).
  • Terdapat 34 colour yang hot boleh dipilih.
  • Untuk order boleh dibuat melalui website By YULIANAWAHIT. Dan order dibuat hanya melalui shopping cart sahaja.
  • Kedua-dua jenis inner neck ini adalah pre-order items. Jadi proses mengambil masa 3-4 hari untuk tailor menjahit.
  • Selepas membuat order dan pembayaran. Yuyu akan process order anda. 
  • Ambil Perhatian: Hanya yang sudah membuat pembayaran habis yang akan yuyu process order dia.
  • Order akan dipost kepada customer selepas 3-4 hari selepas inner tersebut siap.
  • Tarikh last untuk first batch adalah hari Ahad 17/02/2013 pada jam 12 malam. Selepas itu, order akan ditutup dan date untuk the next batch akan diumumkan kemudian.. :)
Dah alang-alang, yuyu nak inform yang yuyu dah release website untuk online shopping bisnes yuyu. KLIK SINI.. Alhamdulillah, akhirnya terbina jugak website ini.. :) Jemput singgah dan boleh lah shopping-shopping.. Insyaallah yuyu akan update banyak produk lagi lepas ni.. 

Minta jasa baik semua untuk like our page By YULIANAWAHIT dan juga follow our instagram by_yulianawahit.. Hadiah misteri menanti peng-like yang ke 1000.. Follow me jugak keyh yulianawahit.. hehehe.. 

Untuk order, boleh ke website By YULIANAWAHIT

Untuk sebarang pertanyaan, boleh email yuyu -> yulianawahit@gmail.com
Thanks!!




10 ulasan:

Solehah Shamsuddin berkata...

cantik jugak inner neck nya ye :)

cik jari manis berkata...

bgi sya tudung bawal ttp di hati...tpi pernah jugak try pakai inner neck jenis mcm yg yuyu jual ni..mmg senang nak lentur..huhu :)

Unknown berkata...

Dulu saya pun tak suka awning keras. Sampai sekarang tak berani try, hihi

Tanpa Nama berkata...

cantiknyer blog nie..mcm blog irine marcello je..suka sgt warna die..hehe..

tu la kan..katanya cik hubby membazir tgk citer melayu kat panggung..huhu

Unknown berkata...

nak tunggu 999 baru nak like, heheh

Unknown berkata...

akak please upload gambar kawinnnn... teruja nak tengok ni ! kempunan tau ! asyik upload sikit sikit >.< huhuhu

Nek Na berkata...

Salam ukuwah Yuyu..tahniah dah jadi isteri...moga kalian kekal ke hujung hayat..tq juga dah follow blog saya yang tak seberapa tu...:)

Unknown berkata...

Rasanya belum ade lagi orang jual inner neck macam nie.. saya pun suka inner neck yang awning die tak keras. btw, tahniah kak Yuyu selamat jadi wife :)

SweetSyazaa berkata...

WAHHH..ada jual inner neck ya. inner neck tu tutup pipi(sampai rahang) tak yuliana?

Razil Tahir berkata...

wah.. siap ada kak yuyu jadi model sekali..

huhuhu follow sini... :)

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol