bnde x pasti?? jgn lh cite kt org...

Assalamualaikum...
hye bloggers!!! hahahaa... i'm so tired now
sbb biaselah arie ujug taon sume berebut2 nk kawen... 
hahaa.. asal bln 12 je.. emmm x yah ckp lorh..
berpusu2!! sbb tu kt office yuyu ramai yg cuti bersalin n nk bersalin pon ade.. 
haahahha ape dah aku cite nie..
.
.
.
.
.
.
korang pernah x berada di situasi ataupon ade kwn yg beria2 cite ini lah itulah..
tapi bendenye tu blom pasti terjadi..
mesti ade kan.. tipu no lau x de..
maksudnye ape ni yuyu???
.
.
.
.
.
.
x phm ke?? ok.. 
straight to the point k... 
makdusnye ade lah kwn korang ni yg pantang ditanya pape..
wahh cerita mcm yeye'o jerk.. 
kire berlagak lah.. tlg lh.. jauhkan diri korang dr sifat berlagak tu..
bahaya.. tkot memakan diri...
.
.
.
.
.
.
jujurlah.. yuyu mmg x suke lau ade org mcm tu..
konon ckp ini lah itulah.. wahhh mcm bagos je kan..
tp x de pon.. berbual lebih.. ermm...
yuyu ckp mcm ni sbb yuyu ade kwn mcm tu...
and pernah ade dlm situasi mcm ni
so.. korang prnh x?? 
.
.
.
.
.
.
yeye'o cite kt org.. bukannye dpt ape pon...
diam dlu.. lau ade bnde nye.. baru cite.. kan..kan..kan??
kang x jadi.. sendiri yg malu... btol x??
so.. beringat2 lah ye lau nk cerita sesuatu perkara yang belum pasti jadi atau x..
yuyu x ckp sesape.. cume tok peringtan kite sume kan..
termasuk yuyu jgk.. tkot excited sgt ngn bnde tu smpai nk cite kt org je..
hrp2 jgnlh..
.
.
.
.
.
.
ok korang2.. renung2 kan k... dan selamat beramal..
P/S: pesanan ini untuk diri yuyu dan korang sume k..
i love u.. muawh!!

Yuyu harap u all like fan page yuyu skali eh.. TQ


2 ulasan:

ibnuismaini berkata...

Kesimpulannya, jgn cakap besar? or jangan sebarkan khabar angin? o_O?

cik yuyu berkata...

blh pegi kepada dua2..
x kisahlah dlm hal pape pon..
sbb kalau x jadi sendiri yg malu kan..
:)

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol