kene pisau cukur kening?? sakit nyer!!!

Assalamualaikum... hye korang..
sihat?? alhamdulillah kalau sihat..
yang x sihat tu?? sempat menyempat lagi korang on9 yerk.. 
ehehhehe... sakit2 pon.. on9 first.. btol x?
ngeeeee... ( '_' )
.
.
.
.
.
.
.
nampak x tajuk entry kat atas tu?? bnde ni berlaku mase isnin arie tu.. 
walaupun dh lama berlaku.. dan luke pon dh beransur pulih..
tp yuyu nk cite gak.. 
mase tu yuyu gi outstation kat mersing..
so.. tido lah kt hotel.. x kan nk ulang alik dr umah kan. huh...
jauh tu.. lau dekat x pelah..
.
.
.
.
.
.
.
penat bekerja satu arie.. so.. malam tu siap2lah nk kuar makan..
ngh makeup2.. konon nk ckur kening skit lh..
bukak lah penutup tu..tibe-tibe....
nape yuyu rase pedih ni..
tgok kt jari darah dh melimpah2 limpah kuar..
Ya Allah ape dh jadi ni..
nape aku leka sgt sampai x perasan jari kene pisau..
sakitnye!!! arhhhh!!!
dengan darah x benti2.. aduuuhhhh.... mase tu nk menangis.. tapi darah x kuar...
.
.
.
.
.
.
dah lah yuyu ni takot darah.. lagi lah tgok darah sendiri..
cubaan tol lah.. siram darah tu dengan air pon x nak benti..
tisu jangan ckplah.. dh bpe byk tisu penuh ngn darah.. 
dlm hati ni mengucap beribu2 kali...
sakit dan pedih.. perit lagi...
.
.
.
.
.
.
.
so korang... hati2 lah kalau nk wat ppe pon.. 
walaupun dalam keadaan kelam kabut ke ape ke..
walaupun bende tu kcik.. tp jgn anggap ianya x membawa musibbah k..
and.. doakan lah tgn yuyu ni cepat sembuh k..
BABAY!!!!
OPPPSSS!!! JANGAN LUPE KOMEN SKALI TAU!!

Yuyu harap u all like fan page yuyu skali eh.. TQ

4 ulasan:

Fahz berkata...

hati2 cik yuyu..mesti pedih gile2 masa kena tu kan..arghhhh rasa cam fahz lak yg sakit.

Onitsuka_hana berkata...

cukur kening sendiri ek..slalunya p kedai

cik yuyu berkata...

fahz: mmg sakit sgt2.. esoknye.. nmpk belahan kulit tu tau.. dh mcm potong daging plak.. awwww!!!

cik yuyu berkata...

hana: cube2 je.. x tau lak jadi..

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol