Hand Bouquet Myla Syamilah

Assalamualaikum.. 

Seperti biasa, aku akan tunggu mood aku dalam keadaan baik dan cun-cun je baru aku pam entry baru. Tu pon entry yang biasa-biasa sahaja. tak de yang menarik sangat pon. Blogger suam-suam kuku jer. Tapi insyaallah aku akan cuba sekerap yang mungkin untuk pam entry banyak-banyak sebabnya dah jadi suri rumah sepenuh masa katakan. Alhamdulillah.

Sharing to all. Hand Bouquet yang special aku buat untuk my senior aka my roomate jugak masa aku kt kolej dulu. See, konon dah tak ambik tempahan HB tapi asyik dok mengupdate je. Thank you lah sebab sudi jauh-jauh datang dari kluang ke JB semata-mata nak ambik HB tu. Padahal boleh post laju je kalau nak. Katanya nak hand bouquet macam masa aku kawen dulu. Okeyh kak, no problem. Senang je tuh.

So, rambang-rambangkan lah mata anda ya..




Cantikkan???
I is memang suka combination colour ni. Lagi-lagi kalau PINK. I is suka so much!!

Ok lah babay!! See u next soon.


3 ulasan:

Syamimi Saad berkata...

Cantik dan kemas hasil kerjatangan yuyu..

Mardiah Diana berkata...

Memang cantik lah dik yuyu....

Unknown berkata...

nanti tira kawen tira tempah hand bouquet dgn yuyu lah ye. unik. hehe

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol