Apa Pendapat Korang??

Assalamualaikum.. :)

FYI, blog ni dah berusia lebih dari setahun kalau tak silap yuyu.. ahaks! actually tuan dia pon tak ingat.. dah macam-macam template design yuyu tukar, dari atas sampai bawah.. ada je yang tukar. kalau dilistkan senarai template yang yuyu guna. hurmm komprom korang bosan. hakikatnya, memang bosan pon kan dengan blog nih!! dari atas sampai bawah PINK! eeeeeyeerrkkk.. Whatever!


But i have one question to ask for you, you and you... Apa pendapat korang tentang blog ni? Yelah, susah sebenarnya nak puas kan hati orang. dan susah jugak nak buat pengunjung selesa dengan blog kita. walaupun dah semaksimum yang padat kita setting, still ada yang belum boleh buat orang puas. kita takkan tau apa yang kurangnya pada blog kita melainkan ada someone yang baik hati tegur.. 

So, tell me about this blog?? dari templatenya, penggunaan tulisan, kekemasan, loading blog, sidebar, gadget  header, iklan, entry, penggunaan warna dan semuanyalah!! OK ke KO??

Segala comment yang diberikan sangat lah dihargai, walau ada yang bagai duri selumbar.. but, it's ok.. Aiman tak kesah!! ahakss.. Cer komen.. Cer komen..

Follow Me!!

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

semua OK heeh cantik :) dan sesuai

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum yuyu, sheila suka template ni. kiut! macam yuyu. tapi kan dekat bahagian bawah entri ni macam byk sgt tulisan. sheila selalu confuse nak klik yang mana utk leave a comment. hope yuyu boleh buang perkataan mana yang tak digunakan ye :)

Unknown berkata...

semuanya oke je akak :) yg penting pink ! hahahaha

boni kacak berkata...

saya suka templet awak... setting2 dan susun atur semua dah ok dah.. tak serabut dengan palbagai gadget.. ni pun dah okeh. jangan terlampau nak berhias.. simple is better.. betul tak? :)

Mila Ahmad berkata...

rasa macam kemas je xsarat sangat !

maszull berkata...

assalamualaikum yuyu....cantik2 n menarik la...:)

✿INA AINAA✿ berkata...

to me, ur blog totally gojes.. ena nk sangat blog mcm sis ni cuma tak reti nk edit.. huuu everything is okay... tiptop!

maszull berkata...

assalamualaikum yuyu...cantik n menarik ...:)

THE AUTHOR berkata...

Saya pun suka pink...hihihi

Nick Nashram berkata...

template mmg dah cantik.
tulisan pun readable.
kaler mesra pembaca.
cik yuyu punye blog is one of my feverets..huhu

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol