On twenty-first old!!

~~Alhamdulillah.. Syukur setinggi2 syukur kepada Allah S.W.T kerana memberi hamba ini peluang menghirup udara segar mu ini. Hanya Engkau Maha Besar dan Maha Pengasih.. Sujud syukur hambamu ini padamu~~


pejam celik..pejam celik.. dah umur 21 dah.. agak2 muda ke tua?? kene x muke ngn umo?? huhuhu.. kalau sruh teka.. mesti korang x gak umo yuyu baru 21 kan?? macam dah 25 ke atas.. btol x?? yeaahhh!!! i know.. my face look like matured!! (not look like jagger okeyh..) dan mmg dah patot kawen dah.. wawawawaa!!!.. insyaallah.. doakan lah yang terbaik..


Mak, ayah!! TQ sbb sanggup jage anak mak yang degil ni.. dah besar dah anak mak!! hiii... selama 21 tahun jage adik, makan minum and semuanye lah.. huk huk huk... cedey plak... adik sayang mak ngn ayah!!! sayang ketat2!!! muaawwwhhh!!! 







TQ for my fiance also sbb orang pertama yang wish my bufday mlm td.. sanggup curik2 kuar keje tok call tunang awk yang dh tido ni.. dah 4 bulan dah kite tunang.. cepat betul masa berlalu... pasue nak kawen plak.. ngeeee... Terima kasih sebab sudi terima dan lamar saya untuk jadi sebahagian dari hidup awak.. Saya tidak mampu untuk jadi seperti isteri-isteri Nabi Muhammmad S.A.W.. saya tdak kuat dan sabar seperti Siti Khadijah dan saya tidak cantik seperti Aisyah Bt Abu Bakar.. tapi saya janji saya akan jadi yang terbaik dan melengkapi sebahagian hidup awak.. Sesungguhnya Allah jadikan wanita dari tulang rusuk lelaki adalah untuk saling lengkap-melengkapi... Semoga niat baik kita untuk mendirikan masjid akan dilindungi oleh Allah S.W.T.. Insyaallah amin...


Kawan2... thank u so much for all wish my bufday.. hadiah x de kew?? hehehee... joking.. tq sangat sebab korang ingat hari jadi sayeee.... sayang korang.. yuyu doakan semoga korang diberi kesihatan selalu.. Rindu kat kawan2 sume.. masing2 dah bz.. bz dengan study.. bz dengan bisnes sendiri.. bz dengan keje dan semuanyeee.. and alhamdulillah.. seorang demi seorang dah menempuhi alam perkahwinan.. entah bile ntah kan kite dapat jumpe lagi.. haissshhh.. tapi, yang penting kita tetap friends forever and ever okeyh!!!


Love, 
YULIANA WAHIT

2 ulasan:

Syuhada Nasya berkata...

21 tu muda la la kak hehe

Mummy Sher berkata...

THANK FOLLOW I.I DAH FOLLOW BALIK..;D

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol