5 Special Review Blog │ #2

Assalamualaikum..

Entry ni sambungan pada entry 5 Special Review Blog form Yuyu - Part 1. Tapi yang ni part 2 punya. yang mana yuyu review blog-blog diantara terawal komen dalam blog yuyu.. wahh special gituh! Bukan apa, i want to do something yang boleh balas jasa korang sume sebab sudi singgah blog ni kan.. so, ini saja yang mampu yuyu buat.. nak beli kan kereta sorang-sorang tak termampu batin i ni.. ngeh ngeh!

Seorang blogger dari Selangor Darul Ehsan, Malaysia. Header yang comel.. Love it.. dan ada agak scary sikit hehhe.. Berdasarkan dari pemerhatian yuyu terhadap blog ni, Cik Bambam ni menjadikan blog nya adalah blog yang bebas dari sesuatu genre.. maksudnya, tidak spesifik kan blog. Macam-macam ada dan macam-macam yang diceritakan..  hehe.. loading blog pulak OK!! cepat je.. jadi tak bosan lah nk menunggu... jom terjah tuan blog nih

Diberi nama cikebom cikebom!!! eh,, nama dia Anis lah.. Pelajar dari UITM Machang dan merupakan final year student.. Menceburkan diri dalam dunia blogging dari setahun 6 bulan 3 minggu dan 1 hari yang lepas. Comel je tuan blog nih. Blog dia pon kemas dan tak sarat dengat gadget2 di sidebar.. Hurm good2!! Jom follow si comel nih!!

Sedap nama blog dia.. Kuah ayam pedas.. Haihhh terasa lapar pulak. Blog ni bagus, banyak label ada.. ada novel, resepi, tips dan info-info.. so, banyak boleh share2 kat kita semua. tuang blog ni rasanya hobi dia suka edit-mengedit kot.. betol ke?? haaa.. nak tau let's stalk her!!

Sangat simple blog nih.. mungkin tuan blog ni jadikan blog dia untuk share-share ilmu dan tips2 yang berguna untuk semua. tiada apa untuk dikomen.. so, marilah kita terjah blog dia.. 

"-Menulis kerana diliputi angan-angan salju yang bisa membuat para pembacanya cair bagai dimamah sang matahari. Semua penulis akan mati dan yang tinggah hanya tulisan yang bisa menjadi kenangan untuk anak-anak dan keluarga serta pembacanya-" 

Opssss.. jangan lupa terjah mereka-mereka nih!! nantikan next entry untuk part 3 pulak.. bila?? Allah saja yang merancang.. so, stay tune!! ahaks..

Follow Me!!

9 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum yuyu,
bestnya dapat review..
untung :)

Emas Putih berkata...

wahh untung2 :) hihi

ikaa berkata...

tahniah atas semua yg direview...bgus2..kita semangt skit ada juga owg yg hargai kita kan :)

Tanpa Nama berkata...

untung betul kena review ni hehe :D tahiniah~ :)

licha berkata...

bestny.. hehe.. yuyu keep it up :)

Akemal berkata...

tahniah kepada yang kena review..

Cart Kartika berkata...

rajin yuyu review blog.. :)

http://cartiecacloset.blogspot.com

boni kacak berkata...

nak terjah sat ler..hehehe

krazylenglui berkata...

wah,kaq yuyu, saya antara yang terawal komen ke? sy pn tk ingt=,=. tq sgt sudi review blog sy! blog lama suda delete lorh hihi ;)

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol