Name Card Sayeshukepink Dot Dom

Assalamualaikum.. :)

Sebagai, blogger.. name card ni sangat penting sangat-sangat!! sangat penting.. penting!! 
WHY??
sebab ini lah cara kita nak promosikan blog kita secara offline. Mungkin dah ada yang tahu dan ada jugak yang belum tahu. It's ok.. banyak jugak cara-cara lain yang boleh kita promosikan blog secara offline ni.. tapi name card adalah cara yang paling berkesan. Terutama pada blogger yang selalu join event, gathering, kontest atau pun apa sahaja yang melibatkan blogger. Yelah, tak semua blogger yang kita jumpa tu kita kenal. Jadi, inilah masanya untuk kita rapatkan hubungan sesama blogger.  Percayalah cakap yuyu.. kalau korang join event dengan otai-otai blogger kebanyakkan mereka akan mempunyai name card ataupun bussiness card. 

Yuyu pon actually tak tahu jugak pasal benda nih.. baru tahu dalam 2 hari yang lepas. Thanks to BoniKacak sebab banyak share ilmu blogging pada yuyu. So, dengan rasminya yuyu nak announce yang blog Sayeshukepink Dot Com dah ada name card sendiri.. hehehe.. Alhamdulillah.. 



Simple & Match!!! Love it..

kalau terlalu crowded sangat pon tak cantik kan.. so, buat yang simple-simple saja tapi padat. kat bahagian depan yuyu decide untuk letak header blog yuyu sendiri sebab dekat header tu dah ada link blog yuyu. so, senang.. bila orang tengok.. oooo ok faham.. TQ to blogger AyuBarbydol for designkan cute header dan full template untuk blog yuyu nih.

Jadi, dah boleh dah sebar-sebarkan namecard yuyu ni kat blogger-blogger.. hehehe.. pada blogger yang datang majlis wedding BroFramestone ahad ni.. Insyaallah dia akan dapat lah name card nih.. jumpa di sana!!! :)

Pada yang masih belum ada name card ni yuyu suggestkan baik korang buat. bukan mahal pon name card sekarang nih.. murah je.. kena pandai carik lah kan. Ok bye!!

PERHATIAN
Yuyu perlukan 4 orang admin untuk menguruskan group blogger Kami Bloggers Tegar. Untuk maklumat lanjut email yuyu diva_yuyu@yahoo.com nanti yuyu sertakan terma dan syarat untuk jadi admin. dan of course banyak benefit yang akan korang dapat sebagai admin. 

Tolong like fan page group ni sekali KamiBloggersTegar.. TQ!!


11 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum yuyu.
taniah ye. ada name card sendiri skrg. and so nice lah awak letak header blog kat atas name card. kreatif sgt! good girl. saya doakan bisnes awak maju jaya :)

Emas Putih berkata...

cantiknya namecard :) hehehe

Tanpa Nama berkata...

nanti pun din nk buat name card lah hehe

wah nk try jad admin la hehe :D

✿INA AINAA✿ berkata...

wah wah.. cantik namecard blog sis tu.. hehehe

PERMATABIRU berkata...

wahh bestnya dah ada name card..nak join juga kami bloggers tegar..mcm mn ekk??

Yuliana Wahit berkata...

kalau berminat nak jadi admin.. email yuyu ye.. diva_yuyu@yahoo.com TQ..

zaza ismail berkata...

cantik namecard tu

Unknown berkata...

cantek2..

boni kacak berkata...

wau..sehari je dah siap??hehehe..

Kak Mahh berkata...

Name card yang cantik.

Kyra berkata...

heeee ^_^
singgah sini yuyu ..
comelnya blog ..
namecard pn comel ^_^

p/s : woaa, mcm nk try jd admin :p

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol