Felinna Incloss Lotion

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. dah masuk 2 minggu lebih  YUYUDeShoppe beroperasi sebagai perniagaan online. Syukur, rezeki pon semakin bertambah.. :) adalah sikit rezeki untuk nak kahwin nih.. Hehehe.. Customer pon ramai yang berpuas hati dengan produk yang yuyu jual dalam YUYUDeShoppe

Ok. Kali ni yuyu nak sharing satu produk baru yang yuyu jual dalam YUYUDeShoppe. Korang pernah dengar tentang Lotion Felinna Incloss tak? Mesti ada yang pernah dengar dan ada yang tak pernah dengar lagi. :) Tak ape.. Yuyu akan terangkan secara terperinci apa itu Lotion Felinna Incloss. Untuk pengetahuan semua, Felinna Incloss adalah produk yang tengah hot selling sekarang ni tau.. :)



Fellina Incloss adalah satu produk pelangsingan badan dari Felinna Beauty. Produk ini dihasilkan menjadi lotion supaya mudah digunakan oleh pengguna. Apa hebatnya Felinna Incloss ni?? Kelebihan Felinna Incloss ini sangat banyak. Lotion ini sangat wangi bila disapu dan tidak terlalu panas. Orang kata suam-suam dingin je.. :) Lotion ini diformulasi dari bahan-bahan semulajadi yang selamat untuk wanita hamil, menyusu dna gastrik. Jadi, tak perlu risau pada bakal mom to be dan yang tengah berpantang.. Still boleh guna lotion ni. Kita juga boleh mengawal bahagian tubuh mana yang kita hendak buang lemak-lemak. sebab kadang-kadang ada yang hanya mahu buang lemak dibahagian perut sahaja.. So, sapukan saja dibahagian perut.. Senang kan.. :) 

Oh ya, yang lebih bagusnya lotion ini telah dihantar ke maahad tahfiz Mertajam Penang untuk dibacakan 30 juzuk Al-Quran supaya kesannya lebih mujarab dan berkesan. Insyaallah.. (Jadi, jangan dilangkah ye..) Produk Felinna Incloss ini sangat berbeza dengan produk yang lain. Ini kerana anda tidak perlu diet untuk kelihatan slim. Lotion ini jugak mampu menurunkan berat badan sehingga 5kg dalam masa sebulan tau. Kalau konsisten setiap hari pakai, mesti lagi banyak hilang lemak-lemak tuh kan. Bagi yang sedang mengambil pil-pil perlangsingan yang lain pon boleh guna lotion ni jugak untuk mempercepatkan hasil. 

So, kepada yang masih belum mencuba Lotion Felinna Incloss ni, yuyu sangat-sangat suggestkan korang untuk cuba jugak produk ni.. Ehem..ehem.. yuyu pon baru start guna jugak nih.. Tak sabar nak tengok hasilnya.. :) jom sama-sama dengan yuyu try produk pelangsingan badan nih.. Insyaallah niat yang baik.. Baiklah kesannya nanti. Cara penggunaannya, sangat lah senang.. Picit secukupnya dan sapu pada bahagiaan badan yang diinginkan dan sambil sapu membuat urutan ringan dengan gerakan membulat beberapa kali atau sampai ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit. Sapu 2 kali sehari dan sebaik-baiknya sapu selepas mandi dan juga sebelum tidur. Yang special nya produk nih, lelaki dan wanita pon boleh guna jugak tau.. 

Mana nak dapatkan produk Felinna Incloss ni?? haaa.. jangan risau.. boleh dapatkan di YUYUDeShoppe dengan harga cuma RM75.00 sahaja.. Yuyu pon dah update produk Felinna Incloss ni dalam website. So, boleh lah korang order sekarang. Order di bahagian ORDER FORM. Kalau ada sebarang pertanyaan yang ingin ditanya boleh tanya dibahagian ENQUIRY FORM. Untuk maklumat lanjut tentang produk ni, boleh klik SINI..

Thanks for reading this entry.. :)

9 ulasan:

Unknown berkata...

saya pn br try..hrap2 buleh kurg skit lemak-lemak ni..hihi

✿INA AINAA✿ berkata...

guna Ayat Quran, ni yg bagus ni.. perut ena ni makin nak menambahkan lemak.. tapi ena kena cari kerja dlu, nak duit membelinya.. heheheh

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum. wahh patutlah lama tak online! buat website shop eh. taniah yuyu semoga berjaya dalam pekerjaan tersebut :)

*nanti kalau ada sale bagitau eh, boleh beli satu. hihi

boni kacak berkata...

wah..macam menarik je tu yuyu... boleh hilangkan lemak ye..

Aqilah Khairri berkata...

Follow sini #1513. Sudilah support dan follow Aqilah jugak :)

http://aqilahberbicara.blogspot.com

AmyZana berkata...

Saya jarang try produk2 nih. Parents selalu lah. Lagi2 ayah. Ape2 yg berkaitan dgn pelangsingan badan (sbb perut dia buncit), ubat utk pulihkan masalah kekurangan rambut dan apa2 je lotion yg boleh disapu ke muka (utk nampak muda) mesti dia beli ._.

Mawardi yunus berkata...

wah untuk pelansingan badan ye hehehe.. btw tq follow wadi.. jangan lpa dtg jenguk n komen blog wadi slalu ye :)

Unknown berkata...

cm best jer..bole laa try tuk bakar segala lemak2 yg ade ni..hehe

amirini berkata...

Assalamualaikum...

Tahniah... Semoga perniagaan anda berjaya dan semoga perkahwinan anda kekal hingga ke syurga...

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol