Bloglist HASRULHASSAN.COM | 200 Blog Terawal Sahaja!

Assalamualaikum.. :)

Pagi-pagi masuk office terus log in blog nak tengok berapa banyak comment, berapa banyak orang follow dan juga shoutbox.. Hahahaha.. Maafkan keobsesan diri ini.. Then, scroll ke bawah untuk tengok bloglist yang paling terawal.. nampak lah blog hasrulhassan.com ni.. Terus bukak blog dia and baca entry.. Ternampak ada lagi 100 kosong untuk penyertaan jadi bloglist beliau. So, yuyu terus join sebab tengok tajuk macam best je.. Hehehehe..


Yuyu sebenarnya tak kenal siapa hasrulhassan ni. Baru-baru ni jugak kenal.. Kenal macam mana?? melalui blogwalking ke blog-blog orang lain.. Ramai yang meletakkan link blog beliau di bloglist masing-masing.. Dalam hati ada jugak cakap bagus sangat ke beliau nih.. hahahhaa.. sungguh riak dan takabbur nya masa tuh..  Dah lama-lama macam tuh, baru tergerak hati nak bukak blog beliau.. yuyu baca entry dia.. terus tertarik dengan penulisan dan juga content dalam blog dia.. memang sangat-sangat bermanfaat. dan of course lah apa yang dia tulis tu semuanya yang yuyu carik selama nih.. then, yuyu klik dan baca entry-entry dia yang lain.. Woooww!! memang best.. uyu terus letak link blog dia dalam bloglist yuyu sebab yuyu takut kalau yuyu tak buat macam tuh.. yuyu tak tau information-information mengenai blog. Eh, adakah ini hukum karma diatas sikap riak dan takabbur yuyu tadi?? Muehehehee.. 

Yuyu pon dah like fanpage, follow twitter, follow google+ hasrulhassan.. semua yang dia suruh buat yuyu dah buat.. hehehe. so, yuyu harap yuyu dapat masuk dalam 200 blog terawal dalam bloglist dia.. Amiinnnn.. :)

Korang pon nak join jugak?? klik sini... www.hasrulhassan.com



5 ulasan:

Nick Nashram berkata...

sama la, masuk pejabat bukak laptop check blog dulu..huhu..selalu jugak masuk blog dia sebab nak cari pasal tutorial ngan tips seo..

merahitujambu berkata...

good luck dear

Unknown berkata...

hehe sy pagi2 bangun tido terus capai handphone dan check segala msg, komen... obses bebonar nih

ikaa berkata...

wahhh tgk yuyu join..ikaa pun rasa mcm nk join gak laaa..jap nk create entry dulu :)

Unknown berkata...

dari segmen sama ..salam kenal
http://www.jomsinggah.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

sambil2 tu leh tgk giveaway
http://www.jomsinggah.com/2012/09/4th-jom-singgah-anniversary-giveaway.html

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol