Tukar url domain.. ok ke tak??

Assalamualaikum.. (*_^)

How your morning today?? hopefully amazing.. :) for me.. tak ok sikit sebab asyik dok memikirkan pasal url domain ni.. kenapa?? sebab ada niat nak tukar url blog nih tapi risau tak sesuai pulak.. For your information, blog sayeshukepink.com dibina masa bulan may tahun 2008.. woow.. kalau dikira dah nak dekat 4 tahun lah ekk usia blog yuyu nih.. tapi yuyu start tulis entry pertama pada bulan jun 2011.. Errkkk... apesal ko biarkan blog ko bersarang selama 2 tahun?? hermm masa tuh buat blog sebab buat ada-ada je.. tak pikir apa2 pon..  tu yang bila tengok statistik rata je line dari tahun 2008 sampai 2010... hahaha.. klakau!!

Tapi, alhamdulillah.. sekarang ni dah mula bergiat aktif dalam dunia blogging nih.. sebabnya?? yuyu nak share semua pengalaman yuyu, apa yang yuyu tau kat dalam blog nih.. yuyu tau blog nih boleh jadi pengganti diary yuyu yang kedua.. :) Yuyu pon dah ramai sangat kenal kawan blogger yang lain.. dan hopely kawan blogger yang lain pon kenal yuyu lah.. dan ramai yang tahu dan maybe kenal blog yuyu dengan sayeshukepink.com.. 

Tapi permasalahannya disini.. yuyu merasakan url blog ni macam ada sikit susah untuk ditaip.. ye ke?? korang rasa?? tu yang tiba-tiba terpikir kat kepala hotak ni macam nak tukar url blog nih.. sebab bagi memudahkan kawan-kawan nak ingat dan juga mudah untuk disebut. Buat masa sekarang ni masih berbelah bagi lagi sama ada nak tukar atau pon tak.. jadi, boleh tak kalau yuyu mintak pendapat korang untuk bantu yuyu settle kan problem nih.. Ok ke tak kalau yuyu tukar url domain?? 

Kalau korang rasa yuyu perlu untuk tukar url domain sebab susah sangat nak taip nama ni.. suggestkan nama url baru untuk blog yuyu ni.. boleh?? siapa yang sudi bagi komen dan juga pendapat.. yuyu akan list kan blog diorang dalam special review blog from yuyu untuk part 2 yang akan datang ni.. :)

Help me please!!! (tangan genggam letak kat dagu, mata kasi besar dan buat mulut mancung sikit..).. TQ..

6 ulasan:

Unknown berkata...

rasenye url skrg nie senang je nak type...
sayashukepink *senang jer* hehe :D

Yuliana Wahit berkata...

bukan sayashukepink.. tapi sayeshukepink.. "saye"
haaa tu je dah menunjukkan susah nak type..

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum...
yuyu suka pink kan?
try ni : sayabudakpink

Akemal berkata...

alang2 dah berdomain, gunakannya sebaik baiknya..huhu :)

Yuliana Wahit berkata...

yang nak ditukar adalah nama url tu bukan domainnya.. harap jgn salah faham..

Yen berkata...

cik yuyu tengok blog pink = volume/mth=750,000 title competition=31,700 url competition=41400 byk gak permintaan tuh.. dan nak kena lawan pon banyak hihi.. :)

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol