5 Special Review Blog │ #1

Assalamualaikum.. (*_*)

Malam-malam buta pon still nak hupdate entry ke?? Gila blogging lah kau nih!! Muehehee.. Ada aku kesah?? yaahh yuyu akui.. Start dari mula yuyu berkecimpong dalam blogging nih.. Yuyu jarang review blog-blog lain kan?? Jarang ke tak pernah langsung?? Entah diri sendiri pon tak tahu.. Penangan dari minum hot nescafe sambil layan lawak ke der dekat channel Warna 132.. Mata ni tak mahu ditutup.. Padan muka! 

Tapi tak pew.. Ada kebaikannya juga.. Ape ekk kebaikannya?? hahaa.. update entry review blog lah.. jarang yuyu buat.. Jom kita tengok blog siapa yang kena review.. jeng jeng jeng!!

Blogger dari Kota Bahru Kelantan yang bernama Amy Syaquena. Blog warna pink.. Owww my feveret colour! Banyak tips, tutorial blog yang boleh didapati di dalam blog ini.. Pemilik blog ini juga mempunyai online shopping sendiri.. Boleh klik http://wholesalemall2u.blogspot.com/

The man blogger yang bermata sepet.. Sepet ke?? hahaaa entahlah.. Maybe sebab dia suka Kpop.. Sebab tuh tittle blog dia Budak Bermata Sepet.. Dan disertakan dengan trademark sekali "Berangan Itu Adalah Impian" Yuyu rasa dia ni sangat obses dengan Korea film.. Sebab bila diteliti blog dia.. Semuanya banyak berkenaan ala-ala korea gituh.. kalau nak tau betul ke tak.. jom serbu blog dia ramai-ramai..

Menceritakan tentang peribadi, dunia semasa dan juga perkara yang sering berlaku disekeliling merupakan tuan punya blog ini yang bernama Yen. Berasal dari... tidak dipubliskan dia tinggal kat mana.. Nak tau?? terjah blog dia okey...

Dia suka kait ayat. Tapi itu bukan puisi kerana susun kata dia berterabur. bukanlah dia layak untuk bermetafora mahupun berhiperbola. dia jua bukan luar biasa seperti yang kau imaginasikan. cuma terkadang dia mahu menaip sepatah dua kata untuk hatinya..Sedikit intro untuk blog awek cun Linn Ghazali ini. Nak ngurat?? hehehe tak boleh.. follow boleh.. hahaa..

Yuyu tak tahu yang mana satu blog dia.. sebab dalam profile terdapat tiga link blog.. jadi, yuyu ambil satu untuk direview.. Blogger jejaka dari Jitra Kedah ini banyak sharing tentang maklumat yang sangat berguna untuk blogger-blogger yang lain.. Jadi, kalau nak tau rajin-rajinkan lah tangan anda untuk mengklik ok.. 

Haaa cukup lah 5 blog yang yuyu review untuk malam ini dan hari ini.. Jangan lupa okeyh untuk singgah blog-blog diatas tu.. Sebenarnya mereka adalah antara blogger yang paling terawal komen entry dalam blog yuyu start yuyu blogging ni.. Waaahhh!! so yuyu buat review special untuk mereka-mereka nih.. Nantikan entry special review dari yuyu yang seterusnya.. Bila?? entah.. tunggu jelah ye..
So, selamat meng-review!!!

*Nak tido.. dah ngantok!! entry ni habis ditaip pada jam 1:55 pagi. So, pliss hargai keikhlasan daku nih! Hehehee...





8 ulasan:

Unknown berkata...

nanti bole la review blog michelle jugak, hehe ..

Noor Maizan berkata...

stylo2 la blog deme..haha... maluuu blog kite merepek...

Fienazzuki berkata...

Thank you yuyu
Nanti fie tgk

Fateen Shafini berkata...

Kak Yuyu review lha blog adet !

sugar2 kapas strawberry berkata...

thnx dear.. jarang ada org review blog saya..hehehehe :)

Unknown berkata...

eza dah terjah semua blog yang yuyu rivew pastu follow sekali..hehhe... tmbah kawan..sambil baca cerita menarik dari kawan baru..

Ku Azhar berkata...

wow...
hehehe...tq :)
hehehe :)

kim heeruul berkata...

wahhhh..thank coz review blog kita.. =)

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol