Apa tabiat unik anda??

Assalamualaikum.. 

Ehem..ehem.. (amek mood sikit..) 
Setiap manusia ada tabiat unik. Tidak kira lah dari segi perbuatan, percakapan ataupun fizikal seseorang itu.. Termasuk lah makhluk tuhan paling seksi ni..( yuyu lah tuh..) Nak tahu tabiat-unik yuyu tak?? Anguk-angguk empatbelasribu kali okeyh.. Tabiat unik yang ada pada diri yuyu ni bukan dari fizikal ataupun percakapan, tetapi perbuatan yuyu.. Sebab itu, orang lain yang menilai.. Kadang-kadang kita tak nampak.. So, yuyu adalah seorang yang suka..


Kopek Bibir : Tabiat ini yuyu tak tahu starting bila dan dari keturunan siapa.. (wahh lancang mulut akuh!) Bila diteliti balik ahli keluarga aku takde pon yang suka kopek bibir.. Aku sorang je yang memegang tittle suka kopek bibir.. Buahahaa... buruknya tittle tuh.. Dah berbuih dah mak ayah dan juga adik beradik aku dok tegur aku pasal kopek bibir ni.. Tapi tak makan!! Pernah masa kat sekolah dulu, aku leka dok kopek bibir je.. Jap ag kawan sebelah aku pukul tangan aku.. Perghhh!! Sakit gila tau tak!! Marah bebenor lah tuh. Pon tak makan jugak!! Aku tetap tabiat akuh! Bibir dah berdarah-darah pon tetap kopek!!! Itulah yuyu..


Cabut Rambut : haaa yang ni aku ada keturunan sikit.. Ikut kakak aku.. Hahaha.. Asal ada masa free sikit.. Memang tangan akan naik katas kepala.. apa lagi.. cabutlah!! kah kah kah!! Yang ni aku seronok sebab tabiat aku ni dah berjaya mempengaruhi kawan roomate aku.. Dengan dia-dia sekali jangkit cabut rambut jugak.. Padan muka kau!!! Sape suruh satu roomate ngan akuh! Dan ianya kekal sampai sekarang... Itulah yuyu..


Itulah dua tabiat unik yang ada dalam diri yuyu.. Memang tak boleh diubah. Pantang ada masa percuma.. dua tabiat ini akan dilakukan.. hahaha.. Ada yang sama dengan yuyu?? Apa tabiat unik korang pulak?? Jom sharing sini.. I like sharing!!! eh, nak tau tak.. yuyu taip entry ni pon yuyu tengah kopek bibir.. Kuang Kuang!!

Terima kasih sudi baca entry ini.. (^_^)

Love,
YULIANA WAHIT

5 ulasan:

Cik Rongoks berkata...

ika suka susun baju dalam almari ikut kaler baju tu. hahahhaa

Ardini Humaira berkata...

hahaha samala kita.. bertaburan di lantai akhirnya.. :D

HanaNabihah berkata...

Hana suka cakap sorang2 bila tengah stress or sedih. bkn monolog tau. mmg dialog tp sorang2. Dulu masa roomate belum kenal rapat. Dia takut jugak dgn habit Hana ni. dia tanya "cakap dgn siapa?" haha.

Nurul Akmal berkata...

kalau yang cabut rambut tu kita selalu buat... hehehe

msredcheesecake berkata...

akk pon suka kopek bibir kekdang sampai bedarah2...hheee

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol