Segmen : Saya nak Kad Raya dari YUYU

Assalamualaikum.. (^_^)


Kali ni yuyu nak buat segmen untuk kali kedua.. Tapi, segmen ni berkenaan dengan raya.. Korang nak kad raya tak?? kalau nak.. meh join..


Syarat pon tak susah... Korang just buat entry, letak banner gedabak kat atas ni.. then, cakap saya nak kad raya dari yuyu!! Paste kan link anda kat komen bawah tu k.. Itu jek.. Senang kan.. Tak yah follow and like..

Pemenang yuyu akan minta bantuan dari Random.Org
Seramai 15 orang akan dapat kad raya dari yuyu
Kalau lebih dari 50 orang yang join.. Kad raya yuyu akan tambah jadi 20 kad..
huhuh banyak tuh..

Jadi, mana lah tau korang bertuah?? hehehe...
Segmen start dari hari ni sampai lah yuyu akan bagitahu bila tarikh tutup..
Sebab nak kene tanya pakcik posmen dulu dia cuti bila..

Okeyh.. Thankz sudi baca.. Join ramai2 okeyh..

ATTENTION!
Closed Date: Sunday 5 Ogos 2012 before 12pm..

Love,
YULIANA WAHIT

92 ulasan:

gIeGurL Fye berkata...

NK JGK

cik yuyu berkata...

jom join!!

Nabila Medan berkata...

nak! :D
http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

AINI CHE DIN berkata...

saya join..hehehe

http://ainichedin.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

MISS Z BERCELOTEH berkata...

join :)

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Aiman Aziz berkata...

Joinn !!
http://giftspeacial.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

CINTA UNTUK KITA berkata...

join ek :)

http://cintauntukkita.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

♥♥cikHannah♥♥ berkata...

join ek..

http://kasihhannah88.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

e-zati alyxie berkata...

dah join~!

http://loveneverdeadth.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

aMeeRsHa berkata...

sudah jOin .

http://dieksha.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Cik Bunny berkata...

join
http://giftcikbunny.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Afifah Hayati berkata...

saya join ^^v
http://misspinky23.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Fisya Isha berkata...

fisya join !

http://cyahok.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

super CB berkata...

saya join ! :)

http://supercontestblog.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

cik a'an thanx to readers :) berkata...

http://tiangletrikmenaip.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Boni Kacak berkata...

gud luck kepada para peserta :)

ikaa berkata...

waahh yuyu wt contest laaa..hihi nnt laa ikaa join na

Miss BaNu berkata...

joinnnn

http://mulan-sahbanu.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

keyboardkecik berkata...

lompat si katak lompat

★ ɥɹɐן ɐʎɐʎ berkata...

Yaya join .

http://yayalarhsecret.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

AlyaMaisarah berkata...

http://lovealyamaisarah.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Munirah Ezzaty berkata...

http://mun-rah.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

shera berkata...

kita join :)

http://appleshera.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Eyqa Lovetta berkata...

JOINED..
http://eyqaloving.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

NURUL ◕‿◕ berkata...

SALAM..saya datang sini nak kad raya jugak..hehehe..

http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/07/segmensaya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

- M A S H - berkata...

saya join ye yuyu :)nak kad raya jugak.


http://miasheta.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Nurin Nadhirah berkata...

nak kad raya :)
http://nurinlovelolipop.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Norul natheha bt mustafa berkata...

http://nnatheha.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

amira berkata...

hope ade luck nak dpt kad raya dri kak yuyu :)
http://puple96.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Hawa Ey berkata...

salam , saya join :^^

http://akubencihitam.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Mimi Mimot berkata...

http://preciouselove.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Nurul Haidah berkata...

http://aidablurr96.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

saya nak kad raya dari yuyu!!nak la, nak la!!hehe..hope sy dapat..amiinn..

permata biru berkata...

saya join.nak kad raya dari yuyu

http://wwwpermatabiru2010.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Dear KHY berkata...

saya joinnn :D

http://dearsuperduperstar.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

ros_reeza berkata...

Salam kenal :)

saya join.

Serius, saya nak kad raya tu!

http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

fiqah hamed berkata...

Bismillahirahmanirrahim..
Join sini..Selamat Berpuasa dan Salam Ramadhan yer.. (:

http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

JyhahCrus berkata...

done ;)

http://najihahlaa.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Tyikhya Sharfyikha berkata...

join!
http://ieykhadomokun97.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Syasya Jais berkata...

http://syasya-ahmadjais.blogspot.com/2012/07/segmensaya-nk-kad-raya-dari-yuyu.html

hope saya terima !

Nicky berkata...

http://single-mingleeu.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Abdul Hafizuddin Abdul Hashim berkata...

Saya Join

http://3259thelittleboy.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Pink PlatypuS ^^ berkata...

nak nak nak! xD http://fiqizumisyunkawk.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

mi$$ch0c0laTe berkata...

http://mycadburychocolateblog.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

u.m.i.e berkata...

nak jugak !
http://2octobersecret.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Miss Lovouis berkata...

Bismillahirrahmannirrahim ,

salam sys .. join hope dpt . ^__^

http://lovoiustory.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Kim Hazrul berkata...

JOIN Harap dapat
http://yesung-suju.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Mrs.BuduBilis berkata...

JOIN JUGA :d

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

dhia adawiyah berkata...

Wieya pun nak join

http://dhiaadawiyah.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

♥ϋЌħΤί ĂϊĐα♥ berkata...

saya join jugak :)

http://cikaidanur.blogspot.com/2012/07/2nd-segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Nadia Elena berkata...

hai yuyu,

saya join. dah alang2 tu follow sini sekali. salam kenal.. =)

http://nadiaelena.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Nurul Farain :D berkata...

http://lurun-niaraf.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

NuR shafiRah AqilaH berkata...

selamat menyambut ramadhan al mubarak :)

http://cintabersepadu.blogspot.com

Nazurah berkata...

Join ! :D
http://nazurah-offical.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

keli menari berkata...

http://kelimenari.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Princess Syazliyana berkata...

http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

bismillahirrahmanirrahim

XxFaraizatii2NdxX berkata...

nak kad raya ~

http://faralalalala.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Princess Nurha berkata...

Kakak , kite nak join jugak :)

http://nurhastorylife.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

harap dapat kad raya kakak tuu :D

Aynahusna berkata...

http://teenagersareawesome.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Joinnn^^

WANiE@WaN berkata...

join jugak!

http://aku-dan-giveaway.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

noor nadhirah berkata...

join sini kak :))
http://budakgendutgendut.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

cik wieda berkata...

saya join

http://dearbudakjahat.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

hudahassan ^^ berkata...

yuyu , huda join !

http://bintuabuhassan.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Jue Derella berkata...

Jue nak join gak!
http://jderella.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

✿ Nani ツღ berkata...

Nani Join !

http://n-mcd.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

~MiZz Atie ZieYa~ berkata...

zieya join:)



http://zieyaweasley-wwwzieyaslifecom.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Mohd Noor Shawal berkata...

Shawal join!!

http://mohdnoorshawal.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

:)

Mohd Khairi Khadzir berkata...

SAYA JOIN!

http://www.mohdkhairi.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Yaya Hatsumi berkata...

http://liyaabloggies.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

join :)

SyUhAdA berkata...

salam..
syu dah join..

http://www.syuhadasalleh.my/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

tQ

Cik Atin berkata...

Salam . Sy join =)

http://atinsecret.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

nurul asyiqin berkata...

Assalamualaikum . Nak Join :D

http://syokqin26.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-hari-raya-dari-yuyu.html

♥ Cik Pelangi ♥ berkata...

saya join ye :)

http://diyanarauzi92.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

miss kino berkata...

NAK KAD RAYE DARI YUYU :)

http://kanokino.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

tarmizi berkata...

http://mizi123.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

ok siap

Nur Jannah . berkata...

http://loveasong.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Saye join :D Insyallah dapat kad raya dari yuyu ^^v .

Fatin Shafini berkata...

Saye Join !
Hope Dapat (:
http://blog-cik-epal.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Boo berkata...

assalamualaikum...
saya join ye :)

http://sheilashahfiekry.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Ayuni Yusop berkata...

Yuni join k!^^

http://absolutelybizare.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Isabel Diaz berkata...

Penyertaan kedua saya harap-harap dapat hadiah lah. Nie entry dye kak : http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/07/assalamualaikum-kawan-kawan-di-sini.html

Fellowless berkata...

Kak Yuyu! Ghan join harap-2 bertuah Amin
http://ghansayrock.blogspot.com/2012/07/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html :)

cik fafa berkata...

CIKFAFA JOIN..

http://fafazukri.blogspot.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

hazrina berkata...

SAYA JOIN..

http://chickypompom.blogspot.com/2012/07/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Lia Irdelia berkata...

join jugak.. hehe

http://www.lia-irdelia.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Afasz berkata...

join !!!

http://afasz.blogspot.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Saya Disini berkata...

join

http://sayadisinibukansaya.blogspot.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

-syira- berkata...

join!:)

http://bicarahatidia.blogspot.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

edayahzaid berkata...

slm cik yuyu.. slmt mnjlni ibadah puasa ^.^

http://edayahzaid.blogspot.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

nuha tasnim berkata...

salam ramadhan cik yuyu :D

tasnim join . weeehhaaa

http://ntmi-nurultasnim.blogspot.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

~ cik matahari ~ berkata...

Wahai cik yuyu comel..
saya nak kad raya, lantas saya pon join segmen ni!
hehe thanx bermurah hati ^_^

http://mayesa-jcb.blogspot.com/2012/08/nak-kad-raya-jugakkk-tak-kiree.html

hanani berkata...

saya dah join....btul x link ni..cmpelik ja compared ngan org2 laen kat atas..hee..baru berjinak2 ngan GA

http://hanani-journeyofmylife.blogspot.com/2012/08/saya-nak-kad-raya-dari-yuyu-harap2ad.html

Cik Atynn Bieyah berkata...

dah join..
simple sangat syarat dy...sukaa ^_^

http://atinbiah.blogspot.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Wawa Choc berkata...

join ye~
http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/08/segmen-saya-nak-kad-raya-dari-yuyu.html

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol