potong stim lah apek ni!!

Morning!!!


Pagi-pagi perut dah melaungkan lagu-lagu keroncong.. Standard lah kan perut melayu.. Lain lah kalau perut mat saleh.. mestilah lah lagu justin bibir.. hohoooo!!! Dengan senang hati aku masuk kereta kesayangan ku.. Tiup-tiup sikit habuk yang ada kat stereng tu.. (aikk.. nampak sangat ko tak basuh kereta yu..) then, start enjin.. masuk gear.. and go... dengan harapan dapat isi perut aku dengan makanan yang sangat lazat.. yummmy.. ayam goreng.. ayam goreng...



(eh... pandang sebelah mata je ngan budak gediks ni.. saje nak inteframe jap...)

Setiba sampai kat kedai yang memang selalu breakfast.. Makcik kat situ pon dah cam dah muka aku yang selalu tercongok pagi2 kat kedai dia.. Ahhaaaa... pelanggan tetap meyh... Faktor yang menyebab kan aku suka menyemakkan muka aku kat kedai tu??  nasi lemak dia seringgit jeee..... murah tak?? murah tak?? murah tak?? say murah okeyh.. Mana lagi nak jumpa nasi lemak seringgit?? tell me?? tell me?? (sambil menari -nari macam dlm videoklip wonder girls...) okeyh.. maybe adelah.. tp just seturn tempat jekk..

anddd, disebabkan bumi kita ni mempunyai tarikan graviti.. secara automatiknya tangan aku rembat nasi lemak seringgit tu tanpa perlu kata apa-apa.. sebab kena tarik graviti.. kah kah kah.. sambil mata yang meliar macam ular cari space kosong untuk aku melantak.. Tengah enak menjamu selera ditemani dengan milo ais dan juga SIMISI!! (best friend yang sgt best!!) 


Tiba-tiba....


Errrkkkkkkkk..... Arggghhhhhhhhhhh!!!!!! hooooiiiiiiii!!!! !~#$^&*%&^$&#*&^%$&^%#^^$%$&!! (dalam bahasa cina..) chitt!!! apesal pulak apek ni... tak pasal-pasal nasik aku menyembur terkena Simsimi... hahaa... sory Simi.. masa tu.. serious!! jantung aku dup dap dup dap macam jumpa jodoh pandang pertama.. potong stim lah apek ni!! abis nasi lemak aku!!! eeeee.... rasa macam nak lenyek je nasi lemak seringgit ni kat muka dia.. biar dia rasa macam mana nasik lemak ni tersembur kat muka SIMI!! kah kah kah... Kalau ye pon nak mengamuk.. tunggu lah aku abis makan... arhhh!!.. streesss... aku terus blaa dr situ.. eh, tp aku tapau lagi satu nasik lemak.. nak balas dendam atas nasi lemak aku yang dah hancur tu.. melantak kat office pulak.. (^_^)

sampai office.. perkara pertama yang aku akan buat adalah.. bukak pc.. hahaa... then, log in fb and blog.. dengan hati yang tengah stress aku sambung balik makan nasik lemak yang aku tapau tadi.. dengah harapan aku dapat menikmati nasi lemak tu sampai habis.. Sambil ngunyah sambil mulut ni membebel kat apek sengal tadi.. geram gile okeyh.. Tiba-tiba..

comeynga!!! comeynga!!... hooi.. %$&%$^$@^$&^&*)*(%&^&*$&^(^&*%!!! (bahasa cina lagi..) sape lagi kacau aku makan ni... terus aku lari ke tingkap daaannnn.. apek ni lagi.... laaaaa.... gila rupanya... patutlah mengamuk tak tentu pasal... haaisshhh.. nasi lemak.. nasi lemak... apelah nasib...

p/s: ada yang pernah jumpa apek gila??? hahahaa....


only me..
YULIANA WAHIT

2 ulasan:

Boni JLL3 berkata...

hahahaha.. apek cina tu nak mintak nasik lemak awak sikit kot, tapi segan. dia buat2lah mengamuk supaya awak hulurkaan dia sikit..hahaha

cik yuyu berkata...

hahaa.. tade nye saya nak bagi...

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol