Renungan 1 minit

Assalamualaikum.. 



sumber FACEBOOK


Sabda Rasulullah s.a.w:

Lihatlah orang yang lebih bawah daripada kamu, jangan melihat orang yang lebih tinggi daripada kamu, kerana dengan demikian kamu tidak akan lupa segala nikmat Allah kepadamu."

(Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

Untunk renungan kita bersama.. SHARING IS CARING!!!

Thanks for reading this entry....(^_^)

Love,
YULIANA WAHIT

7 ulasan:

Pengumpul Lirik lagu berkata...

Ya Allh kesiannya!

ikaa berkata...

kciannya tp nie bkn malaysia kann..kalau malaysia mst kebajikan dh ambik

muhammad asyraf berkata...

Assalamualaikum, kesian kat dudak tu.. :(

www.kisahsigemok.com

Boni Kacak berkata...

kesian... sedangkan kita yang cukup makan, cukup pakai , ada tempat tinggal, masih mengeluh tentang kehidupan ni..

Mesti Tengok berkata...

Subhanallah.... macam ni lah dunia....

abiwan berkata...

tak ley mohon bantuan ker anak2 susah gelandangan mcm ni?..

cik yuyu berkata...

boleh.. cuma kena cari saluran derma yang betul..

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol