Kau tetap pahlawan kami DATUK LEE CHONG WEI!!

Assalamualaikum..




Jangan menangis Datuk!! Kau tetap pahlawan kami.. Terima kasih sebab sanggup berjuang untuk negara sehingga dapat masuk ke final.. Satu perjuangan yang memang sangat-sangat awsome!! Pedulikan emas dan wang ringgit yang mereka tawarkan.. kerana itu tak memberi apa-apa makna pada kami.. Semangat dan sifat pahlawan datuk yang kami banggakan.. Terima Kasih Datuk Lee Chong Wei.. 

Bila di review balik mata perlawanan.. Lin Dan tak delah seebat mana, sebabnya pada masa set pertama Lee Chong Wei berjaya menumpaskan Lin Dan.. Tetapi pada set double, mata perlawanan mereka memang tak jauh sangat. sipi-sipi jer.. Tu maknanya, Lee Chong Wei lagi hebat dari Lin Dan.. Lin Dan hanya tau bermain dengan emosi saja walaupun dia juara.. 

Walaupun kau kalah, tetapi ranking dunia kau tetap NO 1!!


8 ulasan:

trah zain berkata...

sedih pulak bila tgk muka datuk..huhu

✿Lady Ainaa✿ berkata...

walaupun tak dpt BR free, ena tetap berbangga LCW... dia sangat bersemangat malam ni... berusaha lagi...

Maisarah Azmi berkata...

bila tengok gambar dato' lcw menangis kat fb tadi, saya turut menangis.. tak sedih tengok dia kalah tapi sedih tengok dia rasa bersalah.. for us, you still hero Lee Chong Wei!

Yen berkata...

sedih.. juga tengok dlcw masa abis lawan tadi kan

AINI CHE DIN berkata...

apa2 pun DLCW tetap hebat..hehe

buatbest berkata...

hebat...! Lin Dan tercungap jap td..huuhu

Ikhmal Yusoff berkata...

sian DLCW..dia dh berusaha habis baik tu..huhu

Boo berkata...

emosi gila sheila tengok semalam.
takpe maybe bukan rezeki Datuk.
hope beliau tak patah semangat!

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol