Saya YUYU saje.. bukan YUYU ZULAIKHA..

Assalamualaikum :)

Entah kenapa malam ni yuyu terdetik nak buat entry nih.. motif?? tujuan?? sebab?? tuan empunya badan punya blog ni pon tak tahu kenapa.. so, just quite and continue reading this entry untill the end..



waahh gempak gitu siap ada gambar.. maaf yuyu zulaikha copy pic dari fb awk.. mueheehe..


Sebut saja nama YUYU ZULAIKHA.. blogger mana yang tak kenal?? semua blogger kenal siapa yuyu zulaikha ni.. cuba kalau ditanya kenal tak YUYU(Yuliana Wahit) masing-masing akan berkerut dahi sambil mengangkat bahu.. Entah..entah.. sape tu?? sape tu?? hehehhee...Kami hanya mempunyai nama panggilan yang sama dan juga jantina yang sama.. tapi, selebihnya kami berbeza.. Umur kami berbeza, personaliti kami berbeza.. semuanya berbeza..

Kenapa yuyu guna nickname YUYU??
sebab itu adalah panggilan yuyu dari kecik.. semua ahli keluarga, saudara-mara, kawan sekolah rendah, sekolah menengah sampai lah ke kolej.. memang panggilan YUYU yang akan diorang lemparkan.. Jadi, dah sebati dalam diri dah dengan nickname tuh.. Walaupun masa form 1 yuyu dah cuba tukar nickname kepada YANA.. tapi, tak melekat.. still nama YUYU jugak yang sedap didengar.. Yuyu pernah tanya mak kenapa semua panggil nama YUYU?? Mak jawab apa.. Entah.. mak pon tak tahu.. LOL?? mcm mane tuh.. kah kah kah..

Dalam dunia blogging, yuyu tidak dikenali ramai.. Maybe ada seturn saja yang kenal tuan punya blog nih.. Sebab dulu yuyu memang jarang sangat aktif blog nih.. Just baru beberapa bulan saja baru aktif secara extream dalam blogging nih.. dulu buta tuli tak tahu sgt tujuan blogging tu apeh dan tak rasa keseronokannya lagi.. tapi, sekarang yuyu dah normal dah.. heheheheee.. dah rasakan keseronokannya yang alami dalam dunia blogging nih.. ceewaahh!! 

Ada juga beberapa blogger tegur, eh, ingatkan yuyu zulaikha tadi.. hehheee.. tak kisah lah benda tu.. suka lagi ader.. memang diakui, teringin jugak jadi seperti yuyu zulaikha ni.. ramai fans, ramai orang kenal.. bila update blog berpusu-pusu orang baca entry baru.. yuyu pulak.. kena ping entry sana sini untuk tarik pembaca untuk datang ke blog yuyu.. Tak pe, semuanya bermula dari bawah kan.. Insyaallah ada rezeki akan merasa jugak semua tuh nanti.. Cuma ALLAH bagi rezeki tu berlainan caranya.. betol tak?

Yuyu kena banyak belajar lagi tentang dunia blogging ni dari otai-otai blogger. Sebab banyak sangat yang perlu di improve dari segi penulisan dan juga content blog nih.. Penulisan kita nih sangat mempengaruhi tarikan pembaca untuk singgah ke blog kita.. Jadi, penulisan dan contentnya perlu lah kebaboommm kan!!

Yuyu pon banyak juga perasan, ramai guna nickname YUYU dalam blogging.. hahahaa.. adakah kita perlu deal untuk letak who is YUYU1, YUYU2, YUYU3 and YUYU4?? errkkk.. ok jugak tuh.. jadi, tak keliru ye dak... Tapi, yuyu perasan satu lagi persamaan antara yuyu dengan yuyu zulaikha.. Kami berdua adalah pencinta, peminat dan pengobses warna PINK!!! hahahaa i loiikee!

Jadi, jangan keliru yaaa... Kami adalah yuyu yang berlainan jasad.. hohoooo... 
Ada yang nama yuyu jugak kat sini?? cer komen sikit..

Thanks for reading this entry.. (^_^)


6 ulasan:

Siti Aniza berkata...

hai yuyu zulaikha. opss yuliana wahit. biar nama sama, yang penting niat masing2.. :)

Unknown berkata...

dua2 yuyu comei . hehe .

cantek background ? mane dapat ? bagi ler satu dua papan . hehehe

Nadia Elena berkata...

masa mula2 terjah & join segmen kad raya awak hari tu pun saya duk keliru jugak..ingatkan yuyu zulaikha yg buat segmen..hahaha!! mcm tak caye pun ada..rajin pulak dia kan.. =D

Ika.S berkata...

haip2 yuyu :P dua2 yuyu comel .

✿INA AINAA✿ berkata...

setiap org ade pnggilan masing2, dah secara tak sengaja ada yang sama.. macam ena, nme nickname ena ni pun ramai org guna.. hehe.. tp, just be urself right???

Yuyu Zulaikha berkata...

amboii amboiiii akak.. :) haishh. yang penting, Yuyu Zulaikha ni suka akak Yuyu sane tu :P

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol