Sila hantar butir-butir anda dengan segera..

Asalamualaikum.

Seperti yang telah yuyu umumkan semalam.. Pemenang bagi segmen saya nak kad raya dari yuyu.. Yuyu dah listkan nama dan url pemenang.. Kalau diikutkan, hari ni yuyu pos semua kad raya tuh.. Tapi, masa ramai lagi yang belum hantar butir-butir yang diperlukan.. Jadi yuyu bagi masa sampai esok pagi sampai pukul 10 pagi, bukan apa.. pengeposan menggunakan setem ini memerlukan masa 7 hari utk sampai ke destinasi.. Jadi, yuyu perlu hantar segera untuk mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku.. Buat masa sekarang ni.. baru beberapa pemenang saja yang hantar butir-butir yang diperlukan.. Jadi yuyu list kan pemenang yang masih belum menghantar butir2 diperlukan.. Diminta, supaya segera menghantar mesej kepada yuyu di FAN PAGE FB yuyu.. 

Yuyu akan pos semua kad raya ini pada esok pagi selepas jam 10 pagi.. Pada siapa yang lewat hantar butir2 tersebut.. Yuyu mintak maaf sangat-sangat.. 




kepada nama2 diatas.. diminta supaya menghantar butir-butir anda dengan segera.. Sebelom jam 10 pagi esok.. (SELASA) jika, sampai esok masih tiada.. Kad raya anda tidak akan di pos.. Harap maklum..



6 ulasan:

iamcikmisi berkata...

yuyu, kalo mereka tak berkesempatan bagi details, bukak lah pada orang laen pula..hehe > rugi yuyu tak pos.. ramai yang masih nak ni..hehe =)

Yuliana Wahit berkata...

tulah.. ada terpikir mcm tu jugak td.. x pe.. kita tengok esok sampai pukul 10 pagi.. kalau masih ada yang tak hantar lagi.. maybe yuyu akan bukak peluang ni pd org lain...

iamcikmisi berkata...

hehe~ =) mana tau rezki.. (^^,)

Yen berkata...

munkin diorang tak sempat nak online tuh kot.. Mari kawan2 yang belum bg alamat kat Cik Yuyu. Sian Cik yuyu masih menunggu..

Yuliana Wahit berkata...

yuyu tak kisah kalau diowang lambat antar details.. tp kalau kad raya tak sampai kat tgn diowang bukan salah yuyu yerk.. sbb yuyu kalau boleh nak antar sebelum posmen cuti raya..

farisha fadzly berkata...

saya dah hantar detail semalam .. (selasa) tapi malam .bukan 10 pg :/

Copyright 2013 © ♥Yuliana Wahit♥. Designed by Ayu Barbydol